reklama

Slobodný solidárny biznis

Kedže som minule čítal o prognózach konca sveta tak sa mi vyčaril pomyselný úsmev na tvári, že nebudeme už musieť doplácať na okaté obchodné aktivity našich politikov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Každému samozrejme podľa názvu došlo, že hlavna téma sú poslanci klubu SaS. Jediného, ktorého si vážim ako osobu je minister obrany pán Ľubomír Galko. Paradoxom je, že to čo on ušetril resp. ušetrí vo svojom rezorte, jeho straníci rozhádžu na pochybných pre nich výhodných obchodoch. Kedysi bol top 1 p. Matovič no vystriedala ho ešte väčšia osobnosť, minister Miškov. O predávaní podielu telefonných operátorov (T-COM, TMobile) sa popísalo veľa. Niet divu, miliarda je miliarda. Na štadión v Bratislave a opravu nášho majestátu sme sa skladali všetci. Tieto veci však chápem, hoci som v Bratislave nikdy nebol. Ako hlavné mesto musí predsa len krajinu reprezentovať, ale to čo nám prinášajú SaSkári sú už naozaj závratné čísla. Nejak sa stále pár vyvoleným darí témy ohľadom tunelovania štátu otočiť na niečo iné. Ak na niečo poukáže SMERák, okamžite sa spomínajú nadávky na pána Fica, ak poukáže na problém čoraz aktívnejšia mimoparlamentná SDĽ spolu s organizáciou MLadá demokratická ľavica, rozoberá sa ako inak financovanie strany a nie spomínaná problematika. Spomenul som tieto subjekty, pretože ich pokladáme sa ľavicové. Minule keď som si skypoval s mojím známym z Čiech, povedal neviem či lichotivú ale veľmi zaujímavú myšlienku: "Jano, sledujem správy a u vás to vyzerá na poriadne tunelovanie. Ak by ste to pokryli metrom aj my Pražáci by sme vám závideli. Z bratislavy do Košíc za pár minút, senzácia". 

Neobviňujem však voličov tejto "liberálnej" strany, pretože taktiež som sa párkrát nechal nachytať. Niekedy uvažujem prečo takáto strana nemá za názvom s.r.o. Jednoznačne ide iba o biznis a kde sú občania? Niekde za tými nulami prešustrovaných €. Samozrejme tými "zlými" nie sú iba členovia spomínanej strany ale je ich tam oveľa viac, no k tým sa dostanem možno nabudúce...

Ján Wagner

Ján Wagner

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som jeden z tvorcov modernej "zelenej politiky" Zoznam autorových rubrík:  FikciaSúkromnéNezaradenéZelená politika

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu