reklama

SaS ani Matovič...

naše problémy nevyriešia. Denne čítam blogy a nič iné nevidím len v každom texte min. dvakrát spomenutý p. Matovič alebo SaS. To naozaj nemáme na Slovensku iné problémy ako riešenie tohto obyčajne neobyčajného alebo "marihuanovej strany"? Chcelo by to poukazovanie na reálnejšie premenné trápiace hlavne jednoduchých ľudí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (38)

Všetci sa hráme akí sme inteligentní, priam odborníci na našu politiku a pritom sa zaoberáme častokrát nezmyslami. Prečo radšej nedať svoje odborné názory resp. hlavy dokopy a skúsiť niečo vymyslieť, čo bude riešiť globálne problémy nie problémy pár ľudí? Čo tak písať radšej o absurdnom opätovnom dvíhaní cien pečiva o pätinu, stále nehorázna výška sociálnych dávok pre niektoré skupiny nášho obyvateľstva a priznávanie obrovských platov/odstupných pre starostov, politikov, riaditeľov štátnych spoločností. Nikto to nemôže zmeniť aby si medzi sebou neodklepávali také sumy no myslím si, že tieto témy sú naozaj dôležitejšie.

Veľakrát mi vyčítate, že neprinášam žiadne konkrétne riešenia a len kritizujem. Doštudoval som strednú školu a nemôžem vymyslieť hneď riešenie na všetko. Ich je tam 150 platených z našich peňazí, ďalších niekoľko desiatok tisíc ľudí pokladajúcich sa za odborníkov a smerujeme kam smerujeme, nešetríme kde sa dá a utrácame zbytočné balíky peňazí na naplnenie cudzích vreciek pri predražených obchodoch.
Tentoraz prinesiem aj niečo, ako by som ja riešil niektoré veci. Určite by som stanovil sociálne dávky pre ľudí, ktorí nemajú absolútne záujem zapojiť sa do pracovného procesu na úroveň minimálnej mzdy. Poberanie 500-600€ sa prieči zdravému rozumu, keďže moji ťažko pracujúci rodičia horko ťažko zarobia 450€ mesačne. 
Dvíhanie cien pečiva je podľa mňa úplný nezmysel. Ceny sú umelo vytvorené a skutočná hodnota aj chleba nášho každodenného je po odrátaní dane niekoľkokrát menšia. Ale to je nám všetkým iste jasné. Dlhé krky a prázdnejšie vrecká biznismenov sa čoraz viac ozývajú v potravinárskom priemysle, načo všetci doplácame.

Ján Wagner

Ján Wagner

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som jeden z tvorcov modernej "zelenej politiky" Zoznam autorových rubrík:  FikciaSúkromnéNezaradenéZelená politika

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu