reklama

Už me z vás ...

Každý normálny človek čo sleduje dianie na slovenskej politickej scéne by mal aspoň s určitou časťou môjho blogu súhlasiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Na začiatok by som chcel povedať, že som hrdý východňar - Košičan. V poslednej dobe nikomu neušli tak ospevované zlaté padáky (90 000€ a pod.). Naša tepláreň, okolo ktorej každý deň chodím, sa stala témou číslo dva po smutnom nešťastí v Japonsku. Riaditelia a manažéri štátnych spoločnosti majú nezmyselne veľké platy (zhruba min. 2500€) a keď sa obyčajný človek snaží dopátrať k pravde, úrady mlčia. Ako môže nejaká inštitúcia ignorovať človeka, obyvateľa tejto krajiny, platcu dph a v istom čase veľmi potrebného voliča, ako to urobil FNM. Máme predsa podľa ústavy právo na transparentné informácie! Alebo zaniknutím slova "demokracia" sa okamžite začala brať Ústava SR ako nejaký lacný bestseller? Neexistuje nikto, nijaká organizácia, ktorá stojí za ľuďmi? Aspoň niekde spomínaná Aliancia Fair play sa o to snaží. Je niečo nepochopiteľné kam sa Slovensko poberá. Môj osobný pohľad sa zameral aj na jeden politický subjekt, ktorý si ľudí namotal na legalizáciu marihuany. Prečo práve oni? Lebo jak pozerám tak pozerám, po voľbách dokázali najviac svojich ľudí dosadiť na veľmi dobré pozície. Strana sa stále bije o pozornosť ľudí svojími obyčajne neobyčajnými, straníckymi rozkolmi či prikladaním noža na krk svojím koaličným partnerom. 

Teraz s toho urobím guláš, ale je nonsens neústale sa starať našim politikom, rómom, manažérom a riaditeľom, developerom, veľkopodnikateľom o krásny život, aj keď mi nemáme pomaly čo do úst. Nereálnym snom je zábrana voči tisícovým platom ľuďom, za ktorých aj tak všetku prácu robia ich podriadení. Chcel som žiť v krajine, ktorá prosperuje, ktorá dokáže mojej manželke a deťom zabezpečiť všetko k slušnému životu. Východ a vlastne celé SLovensko je na tom strašne zle.

Ja resp. my vieme asi najlepšie aké podmienky/aký život je na východe, lepšie ako golieriky z Bratislavy.

Ján Wagner

Ján Wagner

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som jeden z tvorcov modernej "zelenej politiky" Zoznam autorových rubrík:  FikciaSúkromnéNezaradenéZelená politika

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu